Voorbereiding - Reisverslag uit Borne, Nederland van Irene Linde - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Borne, Nederland van Irene Linde - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

16 Juli 2009 | Nederland, Borne

So..

Nu er nog maar 4 weken zijn die ik hier doorbreng, gaat het toch wel in 1 keer best snel.
Er beginnen allemaal kriebeltjes te komen. Stiekem is het best eng/spannend, maar ik heb er ook wel heel veel zin in.

Tuurlijk zullen er momenten zijn dat ik heel erg ga terug verlangen naar Nederland, al klinkt dat totaal niet logisch. Ik zal vast pindakaas, kroketten, taai-taaipoppen e.d. gaan missen..
en natuurlijk ga ik de mensen hier missen.

en Toch heb ik er heel veel zin in.
Ga straks even kijken wat er allemaal in mijn koffer pakt.
je hele leven inpakken in 1 koffer met het maximale gewicht van 20 kg, zonder er zelf in te gaan zitten, gaat vast niet makkelijk worden.

x

  • 16 Juli 2009 - 15:33

    Hans:

    Tof man, ik wens je echt een toffe tijd toe, en dat gaat vast goedkomen xD Als je dit ook bij gaat houden as je in Noorwegen bent, ga ik het wel volgen xD

  • 19 Juli 2009 - 11:29

    Angieeee:

    Ireneeee!

    Pow, dus jij gaat er echt werk van maken om een jaar weg te gaan, pittig maar wel super leuk voor je! Ik wens je alvast heeeel veel plezier toe, en ik zal nog es keer op deze site kijken!

    Liefs Angieee
    xxx

  • 27 Juli 2009 - 20:14

    Rachel:

    Succes met die koffer :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borne

Irene

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 30748

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 07 Augustus 2012

Country I visit before

12 Augustus 2009 - 06 Juli 2010

Year of Norway

Landen bezocht: