Voorbereiding - Reisverslag uit Borne, Nederland van Irene Linde - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Borne, Nederland van Irene Linde - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

16 Juli 2009 | Nederland, Borne

So..

Nu er nog maar 4 weken zijn die ik hier doorbreng, gaat het toch wel in 1 keer best snel.
Er beginnen allemaal kriebeltjes te komen. Stiekem is het best eng/spannend, maar ik heb er ook wel heel veel zin in.

Tuurlijk zullen er momenten zijn dat ik heel erg ga terug verlangen naar Nederland, al klinkt dat totaal niet logisch. Ik zal vast pindakaas, kroketten, taai-taaipoppen e.d. gaan missen..
en natuurlijk ga ik de mensen hier missen.

en Toch heb ik er heel veel zin in.
Ga straks even kijken wat er allemaal in mijn koffer pakt.
je hele leven inpakken in 1 koffer met het maximale gewicht van 20 kg, zonder er zelf in te gaan zitten, gaat vast niet makkelijk worden.

x

• 16 Juli 2009 - 15:33

Hans:

Tof man, ik wens je echt een toffe tijd toe, en dat gaat vast goedkomen xD Als je dit ook bij gaat houden as je in Noorwegen bent, ga ik het wel volgen xD

• 19 Juli 2009 - 11:29

Angieeee:

Ireneeee!

Pow, dus jij gaat er echt werk van maken om een jaar weg te gaan, pittig maar wel super leuk voor je! Ik wens je alvast heeeel veel plezier toe, en ik zal nog es keer op deze site kijken!

Liefs Angieee
    xxx