Gastgezin - Reisverslag uit Borne, Nederland van Irene Linde - WaarBenJij.nu Gastgezin - Reisverslag uit Borne, Nederland van Irene Linde - WaarBenJij.nu

Gastgezin

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

05 Augustus 2009 | Nederland, Borne

oh de kriebels begonnen te komen dat ik misschien heen ging zonder te weten waar ik terecht kom.
maar goodie goodie,, maandag belde eerst de directeur van YFU, dat ze MISSCHIEN een gezin hadden maar ze hadden nog wat vragen over mij.

nou lig ik vandaag lekker te zonnen met m'n chickie's even water ingeweest om af te koelen. heb ik een berichtje of ik zo vriendelijk wil zijn om terug te bellen van mijn districtievertegenwoordiger. maar natuurlijk wil ik dat=P
het gastgezin heeft mij gelukkig uitgekozen, ik kom in een plaatsje Nannestad dit is ongv. de helft van Borne, 50 km ten noorden van Oslo.
mijn papa is boer, mijn mama is arts, en ik heb zusje van 11 en van 16 en ook nog eens een broertje van 14, dusj dit keer mag ik de grote zus spelen.
morgen krijg ik foto's van ze ben benieuwd..


nog een weekje en dan woon ik bij ze voor een jaar

  • 05 Augustus 2009 - 17:52

    Douwe:

    Spannend hoor! Tof dat je een plek hebt gevonden. Komend weekend nog 1x in Hengelo de beest uithangen???

  • 07 Augustus 2009 - 21:35

    Peter:

    wel vragen of er nog plek is voor mensen die onuitgenodigt langs komen. met een snowboard op de rug :P

  • 07 Augustus 2009 - 21:39

    Peter:

    O ja, ik had nog geen cadeautje voor je, dus dacht dan maar wat foto ruimte, dan kan je daar wat meer foto's opzetten :D

  • 11 Augustus 2009 - 11:23

    Rachel:

    Finally :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borne

Irene

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 30744

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 07 Augustus 2012

Country I visit before

12 Augustus 2009 - 06 Juli 2010

Year of Norway

Landen bezocht: