Nannestad - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Irene Linde - WaarBenJij.nu Nannestad - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Irene Linde - WaarBenJij.nu

Nannestad

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

17 Augustus 2009 | Noorwegen, Oslo

12 augustus was het zover...

dat de vlucht wel oke ging, en dat ik daarna nog 2 dagen een YFU programma had zullen jullie allemaal wel geloven.

zaterdag 2 uur zouden we elkaar ontmoeten, mijn oudste zusje kwam als eerste binnen lopen en kreeg direct knuffel. daarna gingen we luchen beetje onwenning maar oke.

mijn huis waar ik het komende jaar leef is een typisch Noors huis. Het is helemaal van hout. ik heb een uitzicht over het terrein wat opzich ook niet alte klein is, de velden om het huis zijn allemaal van mijn Gastvader Karl Hendrik. ik heb nog geen foto's gemaakt maar die zullen snel volgen zodat jullie een kleine indruk hebben van hoe het eruit ziet om het te omschrijven is beetje lastig.

Woensdag ga ik naar school. ik kom in het 2e jaar van school dus dat is hier gelijk aan het 5e jaar.

Foto's volgen snel en meer informatie over mijn 1e schooldag ook!!



  • 17 Augustus 2009 - 11:37

    Anne Poelman:

    Hey meid, fijn dat het je tot nu toe bevalt, ik mis je nu al.. Stuur je me snel een mailtje?
    Dikke kus

  • 17 Augustus 2009 - 13:38

    Trea:

    Hoi Irene,
    fijn dat de reis goed gegaan is, ben benieuwd naar je eerste schooldag en natuurlijk naar de foto's.
    groetjes Trea

  • 17 Augustus 2009 - 18:38

    Cindy:

    Fijn dat je goed bent aangekomen!

    Het begin zal onwennig zijn, maar komt vast helemaal goed!

    Wacht op de foto's! ;)

  • 18 Augustus 2009 - 20:40

    Gerard:

    Wij verwachten natuurlijk vanaf nu noorse berichten

  • 20 Augustus 2009 - 19:24

    Sebastiaan:

    hey irene!
    hoe is het daar?!
    hopelijk heb je het daar goed naar je zin de komende tijd en ik wens je veel succes daar!
    ik zal de site in de gaten houden!
    groeten sebas

  • 21 Augustus 2009 - 19:04

    Lisa:

    Hee irene! ik hoorde van rachel dat je aangekomen was.
    Zag het linkje op je hyves; heel veel plezier daar!!
    Liefs lisa

  • 24 Augustus 2009 - 14:43

    Rachel:

    Hee irene,
    Fijn dat alles goed is hoop ook dat het op school ook allemaal bevalt!

    xx Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Irene

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 30737

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 07 Augustus 2012

Country I visit before

12 Augustus 2009 - 06 Juli 2010

Year of Norway

Landen bezocht: